Aktuality

Na webových stránkách Centra Pohoda nově pomáhá virtuální asistent Pohodář

Centrum Pohoda představuje novinku na svých webových stránkách www.centrum-pohoda.cz – virtuálního asistenta AI chatbot Pohodář. Tento pomocník je k dispozici 24 hodin denně a je připraven odpovídat na nejčastější dotazy návštěvníků webu.

Chatbot Pohodář poskytne základní informace například o:

  • službách, které zařízení nabízí,
  • aktuální volné kapacitě,
  • postupu při podání žádosti o službu,
  • cenách za jednotlivé služby apod.

K čemu je chatbot dobrý?

Díky chatbotu získají zájemci rychlé a přehledné odpovědi bez nutnosti telefonovat nebo čekat na e-mail. Chatbot je ideální pro orientaci na webu, první kontakt a základní poradenství. Pomáhá zjednodušit komunikaci a zkrátit dobu, kterou lidé potřebují ke zjištění důležitých informací.

Pohodář je zde proto, aby zájemcům usnadnil cestu k potřebným informacím – rychle, pohodlně a kdykoliv.