Na webových stránkách Centra Pohoda nově pomáhá virtuální asistent Pohodář
Centrum Pohoda představuje novinku na svých webových stránkách www.centrum-pohoda.cz – virtuálního asistenta AI chatbot Pohodář. Tento pomocník je k dispozici 24 hodin denně a je připraven odpovídat na nejčastější dotazy návštěvníků webu.
Chatbot Pohodář poskytne základní informace například o:
- službách, které zařízení nabízí,
- aktuální volné kapacitě,
- postupu při podání žádosti o službu,
- cenách za jednotlivé služby apod.
K čemu je chatbot dobrý?
Díky chatbotu získají zájemci rychlé a přehledné odpovědi bez nutnosti telefonovat nebo čekat na e-mail. Chatbot je ideální pro orientaci na webu, první kontakt a základní poradenství. Pomáhá zjednodušit komunikaci a zkrátit dobu, kterou lidé potřebují ke zjištění důležitých informací.
Pohodář je zde proto, aby zájemcům usnadnil cestu k potřebným informacím – rychle, pohodlně a kdykoliv.
