Aktuality

Výměna dorozumívacího zařízení klient X personál

V roce 2018 došlo k výměně dorozumívacího zařízení v centru.

V roce 2018 jsme začali realizovat zakázku na výměnu dorozumívacího zařízení klient x personál. Původní dorozumívací zařízení bylo již zastaralé a nevyhovující, za 24 let používání došlo ke značnému opotřebení tohoto systému. Docházelo zde k pravidelným nákladným opravám. Opakovaně jsme vyměňovali sluchátka, reproduktory a jiné. Signalizace nebyla dostatečně hlasitá a spolehlivá.  Bylo zde velké riziko, že se nám klient v potřebných případech nedovolá.

Nové dorozumívací zařízení nám dodává firma ZPT Vigantice s.r.o. Ta vyhrála veřejnou zakázku na tuto akci. Celková cena za tuto výměnu bude 1.686.248 Kč bez DPH. Na tuto investici nám přispělo město Bruntál částkou 500.000 Kč.

Komunikační a multimediální systém, který instalujeme, je nepostradatelným pomocníkem v každém moderním sociálním zařízení. Umožňuje efektivní komunikaci personálu s klienty, včetně možností rozšiřování systému o další prvky a funkcionality na bázi IP technologií. Vyniká maximální spolehlivostí, flexibilitou a variabilitou, intuitivním ovládáním, autodiagnostickými funkcemi, bezchybným zabezpečením a možností správy na dálku.

Velkou výhodou bude oboustranná komunikace mezi personálem a uživatelem. Uživatel si má také možnost sám přivolat zdravotní setru což dříve nebylo možné.